fredag den 16. maj 2014

Studiedagen...


I går eftermiddags blev jeg kontaktet af ergoterapi, om jeg havde lyst til at tage med den norske studerende ud til hjælpemiddelteknikerne til info- og introduktionsmøde i dag – trods det er min studiedag.
På vej til bussen bliver jeg kontaktet af en ældre dame, der ledte efter en butik, så jeg må efterhånden ligne en indfødt J

Hos hjælpemiddelteknikerne er der 8 ansatte, der tager sig af montering, reparation samt nedtagning af hjælpemidler, som teleslyngeanlæg, varslingsanlæg og dørslisker eksempelvis. De modtager bestillinger fra flere faggrupper, men det er også muligt at bestille som privatperson. Teknikerne kan ligeledes bruges til lidt kreative løsninger og tilpasninger, som eksempelvis snoretræk til at lukke en dør med. Vi får vist billeder af forskellige hjælpemidler samt til sidst en omvisning på værkstedet.
 

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar